خريد بک لينک
لوازم یدکی ال ۹۰
Hookah Shisha Tobacco
ماسک سه لایه
فلنج
بلیط شیراز تهران
Barabas Ropa de hombre
دانلود پاورپوينت تجربه مديريتي در فایل ورد (word)
تاريخ : 30 بهمن 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : ali | بازدید : <-PostHit->

برای دریافت اینجا کلیک کنید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

دانلود پاورپوينت تجربه مديريتي در فایل ورد (word) دارای 23 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت دانلود پاورپوينت تجربه مديريتي در فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلوددانلود پاورپوينت تجربه مديريتي در فایل ورد (word)

توجه فرمایید.

1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلوددانلود پاورپوينت تجربه مديريتي در فایل ورد (word)

قرار داده شده است

2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

3-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی 12 ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

4-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

5-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن دانلود پاورپوينت تجربه مديريتي در فایل ورد (word) :

اسلاید 1 :

مقدمه:

ارتباط نزدیكی بین تجربه و دانایی وجود دارد. تجربه را می توان به عنوان پالایشگر دانایی در نظر گرفت. نه تنها انواع خاصی از دانایی می تواند. به تجربه تبدیل شوند،بلكه تجربه می تواند معیاری برای تبدیل داده ها به دانایی محسوب شود.

اسلاید 2 :

چكیده:

تجربه مدیریتی:

مفهوم تجربه:دانش عملی

یعنی »» تصمیم،چالش،فرصت یا خواه به عنوان عامل وخواه به عنوان ناضر

شامل:

1 – تجارب مدیریتی: در واقع وصفی از یك موقعیت مدیریتی است. كه شامل هدف،شكل،منابع اطلاتی است

2- تجربه از نظر منشاء كسب آگاهی

الف: تجربه خارجی(حسی)

ب: تجربه درونی

اسلاید 3 :

تجربه مدیریتی:

هر کدام از ما بارها و بارها این جمله را شنیده‌ایم که «تجربه، بزرگ‌ترین معلم زندگی انسانهاست»؛ اما به راستی هر یک از ما چه قدر زمان در اختیار داریم تا بتوانیم هر چیزی را تجربه کنیم،‌ این در حالیست که بسیاری افراد همان راهی را که ما مدنظر داریم طی کنیم را پشت سر گذاشته‌اند و با کسب تجربه از مسیر طی شده آنان، حداقل می‌توانیم ابعاد نوتری از همان مسیر را بگشاییم.

اسلاید 4 :

مفهموم تجربه:

1-تجربه مدیریتی توصیفی است از یک موقعیت واقعی شامل یک تصمیم، چالش، فرصت، مساله و یا یک موضوع خاص که فرد یا افرادی در یک سازمان با آنها مواجه هستند

2-. تجربه واقعی ای است كه شخصی از سر می‌گذراند (خواه به عنوان عامل و خواه به عنوان ناظر) و نسبت به آن آگاه و مطلع است.(1)

3- «نورمن، ال.گیسلر» تجربه را چنین تعریف كرده است: از تجربه وقوف یا آگاهی را می‌فهمیم كه افراد واجد هستند، تجربه آگاهی از یك موضوع است ولی ضرورتاً یك آگاهی فطری صرف نیست.(2)

اسلاید 5 :

تجارب مدیریتی:

تجارب مدیریتی در واقع توصیفی از یک موقعیت مدیریتی است که افراد در آن موقعیت درگیر یک موضوع پیچیده و خاص هستند و مجبورند بر سر دو راهی تصمیم بگیرند. این طبقه بندی‌ها بر حسب هدف، شکل یا منابع اطلاعاتی هستند.
 • بر حسب هدف، تجارب مبتنی بر تصمیم در مقابل تجارب توصیفی قرار دارند.
 • بر حسب شکل، تجارب تبیینی در برابر تجارب اکتشافی جای می گیرند.
•  و بر اساس منابع اطلاعاتی، تجارب تحقیقی در مقابل تجارب عمومی طبقه بندی می گردند.

اسلاید 6 :

عموما مدیران میانی و مدیران ارشد سازمان‌ها، مخاطبان اصلی متون تجارب مدیریتی هستند که این متون معمولا شامل متن و تصویر و جداول و نقل قولها تهیه می شوند. مخاطبان ثانویه این تجارب، متخصصین و کارشناسان موضوع مربوطه هستند. البته در همین جا باید تاکید نمود، همانطور که مستند سازی تجارب موفق مدیریتی بسیار با اهمیت است، تجربیات ناموفق نیز ارزش مستند سازی دارند. چرا که حداقل با بیان شکست‌ها مخاطبان را از قرار گرفتن در راههایی که نتیجه لازم را به دنبال نخواهد داشت باز می دارد. بنابراین تجارب مورد نظر ما تجاربی هستند که جنبه های مختلف یک مساله یا موضوع مدیریتی را توضیح داده و تنها به توصیف موقعیت مساله اکتفا نمی‌کنند. این تجارب می بایست شامل راه حل‌ها و نتیجه حاصل از آن نیز باشند. از این رو، خوانندگان با مطالعه یک تجربه مستند شده، در می یابند که چگونه و چرا این تجربه موفق یا نا موفق بوده است و می توانند از آموزه های آن برای موقعیتهای واقعی خود بهره بگیرند.

در فرایند مدیریت هرچه اطلاعات دقیق‌تر و مستندتری در زمینه یك تصمیم یا رویداد موجود باشد، تحلیل فرایند اتخاذ تصمیم، نقاط ضعف فرایند و نیز رویدادهای تابع آن آسان‌تر خواهد بود. همچنین هر چه مستندات موجود دقیق‌تر و روشن‌تر ثبت شده باشد، دانش ارزنده‌تر و كاربردی‌تری را می‌توان به نسل‌های بعدی منتقل كرد.

اسلاید 7 :

به طور كلی می‌توان تجربه را از جهت مبدأ كسب آگاهی به دو قسم ذیل تقسیم كرد:‌

 

1 تجربه خارجی( حسی) : مقصود آگاهی‌هایی است كه انسان به وسیله حواس مادی از عالم خارج كه در اینجا به معنای عالم ماده است به دست می‌آورد.

2 تجربه درونی:‌ مراد معلوماتی است كه انسان به وسیله مشاهده درونی و تفكر درباره حالات درونی و وجدانی خود به دست می‌آورد.(1)

اسلاید 8 :

ویژگیهای یک تجربه خوب تدوین شده:


برای تجربه ای که به خوبی تدوین شده باشد و بتواند برای مخاطب جذابیت و باز آموزی لازم را داشته باشد، ویژگیهای زیادی را می توان بیان نمود. در ذیل، فهرست وار به ذکر برخی از این ویژگیها می پردازیم:


1- مشخص بودن هدف: یک تجربه مستند شده خوب باید از ابتدا هدف را بصورت روشن بیان دارد.
2- بالا بودن فرصتهای یادگیری از آن
3-داشتن قدرت انعطاف: یعنی باید برای خوانندگان در سطوح مختلف مناسب باشد.
4- داشتن ساختار مناسب: موجز و روشن.
5- حالتی واقعی دارد: استفاده از نقل قولها، جداول، نمودارها و عدد و رقم.
 6-.شامل هنجارها، دیدگاهها و قضاوتهای شخصی افراد درگیر در تجربه است.

7- قضاوت ذهنی در متن تجربه وجود ندارد: ” مدیر در این موقعیت تصمیمی خردمندانه گرفت!!”

اسلاید 9 :

بایدها و نبایدها در تدوین تجربه:


در تدوین یک تجربه چند باید ونباید را ذکر می کنیم. بایدهایی که ما را در ارائه بهتر تجربه یاری می دهد و نبایدهایی که ما را از اهدافمان دور می کند.


1- باید دانست که همه اطلاعات ذکر شده در تجربه ارتباط مستقیم با مسئله ندارند و بخشی از اطلاعات، زمینه‌ای هستند.
2- تجربه می بایست مسیری روشن، منسجم و منطقی را طی نماید.
3- می باید به تفاوت بین واقعیت و تفسیر واقعیت اهمیت داد.
4- می بایست از منابع دست اول اطلاعاتی استفاده نمود.
5- باید وقت کافی برای جمع آوری اطلاعات درست اختصاص داد.
6- باید در صورت نیاز، دانش تئوریک را گسترش داد.

اسلاید 10 :

و اما نبایدها که کنترل آنها در موفقیت تجربه تدوین شده اهمیت زیادی دارد:


1-نباید انتظار داشت یک تجربه فقط در چارچوب یک زمینه علمی مدیریتی باشد یا بتوان آن را به خوبی در قالب یک تئوری یا مفهوم توضیح داد. واقعیت چند بعدی و پیچیده است.


2- نمی بایست در تعریف مسئله یا موضوع تجربه عجله کرد.


3- نباید خیلی زود نتیجه گیری کرد.


برای دریافت اینجا کلیک کنید






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

ارسال نظر برای این مطلب
نام شما:
ايميل :
سايت :
متن نظر :
وضعیت نظر:
کد امنیتی : *