خريد بک لينک
لوازم یدکی ال ۹۰
Hookah Shisha Tobacco
ماسک سه لایه
فلنج
بلیط شیراز تهران
Barabas Ropa de hombre
دانلود چالش هاي امروز رسانه ها در فضاي نوين رسانه اي؛ همگرايي رسانه اي و اضطراب اطلاعاتي در فایل ورد

برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود چالش هاي امروز رسانه ها در فضاي نوين رسانه اي؛ همگرايي رسانه اي و اضطراب اطلاعاتي در فایل ورد (word) دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود چالش هاي امروز رسانه ها در فضاي نوين رسانه اي؛ همگرايي رسانه اي و اضطراب اطلاعاتي در فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود چالش هاي امروز رسانه ها در فضاي نوين رسانه اي؛ همگرايي رسانه اي و اضطراب اطلاعاتي در فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود چالش هاي امروز رسانه ها در فضاي نوين رسانه اي؛ همگرايي رسانه اي و اضطراب اطلاعاتي در فایل ورد (word) :


نام کنفرانس یا همایش : دومین همایش بین‌المللی مدیریت رسانه

تعداد صفحات : 17

چکیده مقاله:

تغییر و تحولات فنآوریهای ارتباطی و اطلاعاتی با ظهور فضای مجازی و رسانه های جدید با ایجاد مدلهای جدیدتولید، مدیریت و توزیع اطلاعات، به شکلهای نوینی از رسانه ها انجامیده که فضا و محیط رسانهای جدیدی را شکل داده وتأثیرهای اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی گوناگونی بر جوامع، گذاشته است. در ایران نیز هر چند رشد فناوری ها در مقایسه با دیگر کشورهای پیشرفته تا حدی اندک است، ولی محیط رسانه ای امروز ایران، دیگر محیط رسانه ای پیشین نیست و به سرعت و به شدت در حال دگرگونی است. از این رو، سازمان های رسانهای )در ابعاد کوچک و بزرگ( و عملکرد و نقش آنهاو نیز شیوه های پیامرسانی و ارتباط مخاطب با رسانه و بالعکس، با فناوری های نو و فضای مجازی روبهرو شده، در اثر همگرایی رسانه ای تغییر یافته است. چالش دیگر برای رسانه ها در فضای نوین رسانه ای، اضطراب اطلاعاتی است که در پی وفور اطلاعاتبه وجود آمده است. این پژوهش قصد دارد به دغدغه ها و چالش های امروز رسانه ها در فضای نوین رسانه ای بپردازد و در پایانپیشنهادهایی موثر به مدیران رسانه برای رویارویی با این چالش ها ارائه نماید. چارچوب نظری این تحقیق بر اساس نظریه همگرایی رسانه ای صورت گرفته است. یافته های این تحقیق نشان می دهد که برای مواجهه با چالش های جدید رسانه ای، رسانه ها نیاز به آموزش شهروندی و آموزش سواد رسانه ای دارند. روش انجام این تحقیق، تحلیل کیفی و کتابخانه ای است


برای دریافت اینجا کلیک کنید






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

ارسال نظر برای این مطلب
نام شما:
ايميل :
سايت :
متن نظر :
وضعیت نظر:
کد امنیتی : *