خريد بک لينک
لوازم یدکی ال ۹۰
Hookah Shisha Tobacco
ماسک سه لایه
فلنج
Barabas Ropa de hombre
دانلود مقايسه عصب روانشناختي کودکان پسر داراي اختلال يادگيري خواندن و کودکان بدون اختلال يادگيري خوا

برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقايسه عصب روانشناختي کودکان پسر داراي اختلال يادگيري خواندن و کودکان بدون اختلال يادگيري خواندن در پايه چهارم ابتدايي در فایل ورد (word) دارای 19 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقايسه عصب روانشناختي کودکان پسر داراي اختلال يادگيري خواندن و کودکان بدون اختلال يادگيري خواندن در پايه چهارم ابتدايي در فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقايسه عصب روانشناختي کودکان پسر داراي اختلال يادگيري خواندن و کودکان بدون اختلال يادگيري خواندن در پايه چهارم ابتدايي در فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقايسه عصب روانشناختي کودکان پسر داراي اختلال يادگيري خواندن و کودکان بدون اختلال يادگيري خواندن در پايه چهارم ابتدايي در فایل ورد (word) :


نام کنفرانس یا همایش : دومین کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم رفتاری و اجتماعی

تعداد صفحات : 19

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر به منظور دانلود مقايسه عصب روانشناختي کودکان پسر داراي اختلال يادگيري خواندن و کودکان بدون اختلال يادگيري خواندن در پايه چهارم ابتدايي در فایل ورد (word) است . طرح پژ وهشی حاضر از نوع علی مقایسه ای می باشد که از دو گروه کودک دارای اختلال یادگیری خواندن و بدون اختلال خواندن از 5 ناحیه استان اصفهان به صورت نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای انتخاب شدند در ابتدا ازهمه آنها آزمون خواندن از کتاب سال چهارم دبستان گرفته شد و 30 کودک بدون اختلال خواندن و 30 پسر دارای اختلال خواندن انتخاب شدند و از آنها تست هوشی وکسلر چهار گرفته شد و پرسشنامه عصب روانشناختی کودکان و نوجوانان به والدین آنها تحویل داده شد و پس از تکمیل مورد ارزیابی قرار گرفت به منظور بررسی داده های خام از نرم افزار spss و نتایج با استفاده از میانگین و انحراف معیار و در بعد استنباطی آزمون T مورد بررسیقرار گرفت نتایج حاصل نشان داد کودکان دارای اختلال یادگیری خواندن در عملکردهای کارکردهای اجرایی،توجه، حافظه، و پردازش اطلاعات تفاوت معناداری نسبت به کودکان بدون اختلال یادگیری خواندن دارند ولی در زمینه عملکردهای حسی حرکتی تفاوت معنا داری نسبت به گروه بدون اختلال یاد گیری دیده نشد


برای دریافت اینجا کلیک کنید






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

ارسال نظر برای این مطلب
نام شما:
ايميل :
سايت :
متن نظر :
وضعیت نظر:
کد امنیتی : *