خريد بک لينک
خريد سکه ساکر
خرید گیفت کارت
deli meat
Tobacco
Window repair
Window repair
فلنج
دانلود مقاله پيشبرد مديريت کيفيت فراگير با همسويي مديريت دانش در فایل ورد (word)

برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله پيشبرد مديريت کيفيت فراگير با همسويي مديريت دانش در فایل ورد (word) دارای 30 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله پيشبرد مديريت کيفيت فراگير با همسويي مديريت دانش در فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود مقاله پيشبرد مديريت کيفيت فراگير با همسويي مديريت دانش در فایل ورد (word) ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله پيشبرد مديريت کيفيت فراگير با همسويي مديريت دانش در فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1384

محل انتشار: پنجمین همایش مراکز تحقیق و توسعه صنایع و معادن

تعداد صفحات: 30

چکیده:

در دهه 1950 ژاپنی ها از آقای دمینگ (Deming) – آماردان و نظریه پرداز مدیریت – درخواست کردند به آنها در بهبود اقتصاد از هم پاشیده دوران جنگ کمک کند. با اعمال اصول دمینگ که به "مدیریت کیفیت فراگیر" (Total Quality Management : TQM) معروف شد، ژاپنی ها رشد چشمگیریرا در اقتصاد خود تجربه کردند. در دهه 80 آمریکاییها که در مقایسه با ژاپنی ها خود را عقب تر می دیدند به این رویکردتوجه کردند. Juran , Crosby نقش به سزایی در پیشرفت ابزارها، الگوها و نظریه های TQM داشتند. TQM اکنون در تجارت و بازرگانی، حکومت، ارتش، آموزش پرورش و سازمان های غیر انتفاعی پیاده می شود.
اما برای پیشبرد نظریه TQM باید آن را در نظریه های جدید – مثل مدیریت دانش (Knowledge: KM Management) ادغان کرد. TQM , KM دو شاخه کاملاًافتراقی و مجزا از یکدیگر نیستند، بلکه دارای همسویی هستند. در دنیای نامطمئن و مبهم امروزی که همه چیز در حال تغییر است –نیاز مشتریان، تکنولوژی ، سیاستهای مالی، رقبای تجاری ووضعیت سیاسی و اجتماعی – و سازمان ها با مباحث خطیری در رابطه با انطباق ، بقا و رقابت روبه رو هستند، مدیریت دانش یک عامل لازم و ضروری برای بقا سازمان است و دانش را به عنوان منبع بالقوه برتری رقابتی در نظر می گیرد.


برای دریافت اینجا کلیک کنید






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

ارسال نظر برای این مطلب
نام شما:
ايميل :
سايت :
متن نظر :
وضعیت نظر:
کد امنیتی : *