خريد بک لينک
لوازم یدکی ال ۹۰
Hookah Shisha Tobacco
ماسک سه لایه
فلنج
بلیط شیراز تهران
Barabas Ropa de hombre
دانلود مقاله چگونگي تاثير آرايش قطار بر تغييرات ريسک خروج از خط در فایل ورد (word)
تاريخ : 9 فروردين 1396 | <-PostTime-> | نویسنده : ali | بازدید : <-PostHit->

برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله چگونگي تاثير آرايش قطار بر تغييرات ريسک خروج از خط در فایل ورد (word) دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله چگونگي تاثير آرايش قطار بر تغييرات ريسک خروج از خط در فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود مقاله چگونگي تاثير آرايش قطار بر تغييرات ريسک خروج از خط در فایل ورد (word) ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله چگونگي تاثير آرايش قطار بر تغييرات ريسک خروج از خط در فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1389

محل انتشار: دوازدهمین همایش بین المللی حمل و نقل ریلی

تعداد صفحات: 14

چکیده:

این نرم افزارهای چند جسمی در حمل و نقل ریلی و بخش ناوگان با ارائه قابلیتها و ابزار آلات متنوع روند طراحی و تحقیقات را سرعت بخشیده اند و کاربرد آنها در مراکز مختلف صمعتی و تحقیقاتی دنیا کاملا نثبیت گردیده است. یکی از متدائلترین کاربردهای این نرم افزار بررسی و آنالیزهای مرتبط با پایداری و خروج از خط می باشد. با این وجود در بسیاری از تحقیقات انجام شده مسئله خروج از خط تنها در یک واگن برس یده است. در این مقاله تحلیل خروج از خط با استفاده از نرم افزار تحلیل چند جسمی UM در یک قطار بر اساس معیار نادال برسی می شود. قطار فوق نرکیبی از زیر مجموعه های 3 بعدی و تک بهدی واگن و لکوموتیو بوده که توسط کوپلر با مشخصات کوپلر روسی به یدگدیگر متصل گردیده اند. با استفاده از مدل فوق ترمیبی از شرایط مختلفی از مانورها نظیر قوس ÷یمایی ، شتابگیری و ترمز گیری قابل شبیه سزی می باشو مقاله حاضر بخشی از پروژه تدوین دستورالعمل کاهش خروج از خط در سیستم بهره برداری ناوگان می باشدکه توسط پژوهشکده حمل و نقل و دانشگاه علم و صنعت ایران به انجام رسیده است . از نتایج این شبیه سازیها برای سنجش اثر بخشی راهکارهای مختلفی در حاهش خروج از خط در خطوط ایران استفاده گردیده است.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

ارسال نظر برای این مطلب
نام شما:
ايميل :
سايت :
متن نظر :
وضعیت نظر:
کد امنیتی : *