خريد بک لينک
خريد سکه ساکر
خرید گیفت کارت
فلنج
دانلود مقاله راهبردهاي مديريت فرهنگي گردشگري با نگاهي به مقوله زيارت در شهر مقدس مشهد در فایل ورد (

برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله راهبردهاي مديريت فرهنگي گردشگري با نگاهي به مقوله زيارت در شهر مقدس مشهد در فایل ورد (word) دارای 19 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله راهبردهاي مديريت فرهنگي گردشگري با نگاهي به مقوله زيارت در شهر مقدس مشهد در فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود مقاله راهبردهاي مديريت فرهنگي گردشگري با نگاهي به مقوله زيارت در شهر مقدس مشهد در فایل ورد (word) ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله راهبردهاي مديريت فرهنگي گردشگري با نگاهي به مقوله زيارت در شهر مقدس مشهد در فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: ششمین کنفرانس ملی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری با تأکید بر مؤلفه‌های شهر اسلامی
تعداد صفحات: 19
چکیده:
فرایند و محصول گردشگری نشان می دهد که گردشگری یک صنعت خنثی نیستبلکه پیامدها و آثار فرهنگی و اجتماعی دارد. این امر در شهرهای مذهبی، مدیریتشهری را به واسطه چالش بین فرهنگ و اقتصاد ، و کنش متقابل بین آنچه از یک شهر مذهبی انتظار می رود با آنچه در عمل اتفاق می افتد مواجه می سازد که درنتیجه، مشکلاتی در سیاستگباری و اجرای برنامه های توسعه گردشگری به ارمغانمی آورد. ایجاد کیفی در محصولات گردشگری (ترویج فرهنگ، رضایت گردشگر، وتصور ذهنی از شهر) از طرفی و ، بازاریابی و رقابت در استفاده ها از جاذبه هایشهری از طرف دیگر، آشفتگی های در زمینه نوع رویکرد و شیوه مدیری شهری بهوجود می آورد به خصوص در شهرهای زیارتی مانند مشهد که به عنوان قطبزیارت کشور شناخته می شود و سالانه میلیونها نفر از آن بازدید می کنند. هدف ازاین مقاله بررسی مفاهیم اساسی، مسائل و چالش هنا کلیدی در رابطه بنا مدیریتزیارت است . شیوه تحلیل این تحقیق که با استفاده از روش استدلال منطقی صورتگرفته نشان می دهد که ارتقنای کیفیت شهرهای زیارتی و رضایت زائر در گرومدیریت یکپارچه با تاکید بر برندسازی هویت مکان است . در چنین صورتی است که شهر با یک تصور و یک اهمیت مکانی خاص شناخته می شود و به عنوان یک ارزش توامان اقتصادی /نمادین مترفی می شود. مدیریت یکپارچه زیارت بر منابع(ذاتی و ایجاد شده)، ساختار مدیریت شهر ، بازاریابی و توجه به عوامل تقاضا،استوار است و از شاخص های اجرای برنامه در جهت ارزیابی، رفع موانع و توسعهراهبردها بهره می برد.


برای دریافت اینجا کلیک کنید






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

ارسال نظر برای این مطلب
نام شما:
ايميل :
سايت :
متن نظر :
وضعیت نظر:
کد امنیتی : *