خريد بک لينک
خريد سکه ساکر
خرید گیفت کارت
deli meat
Tobacco
Window repair
خرید یخچال ال جی
Window repair
فلنج
مرکز مقالات امام صادق (ع)
تاريخ : 8 فروردين 1396 | <-PostTime-> | نویسنده : ali | بازدید : <-PostHit->

برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود گزارش کاراموزي در بخش امور پژوهشي دانشگاه ازاد در فایل ورد (word) دارای 91 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود گزارش کاراموزي در بخش امور پژوهشي دانشگاه ازاد در فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود گزارش کاراموزي در بخش امور پژوهشي دانشگاه ازاد در فایل ورد (word) ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن دانلود گزارش کاراموزي در بخش امور پژوهشي دانشگاه ازاد در فایل ورد (word) :

آشنایی با مکان کار آموزی :
ددانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر در 5 کیلومتری جاده ترانزیت ابهر – زنجان واقع می باشد . که دانشجویان آن در رشته های مختلف مشغول تحصیل هستند . امور اداری آن از بخشهای متفاوتی تشکیل شده است . که یکی از این بخشها بخشی معاونت پژوهشی می باشد . که من در آن مشغول کار آموزی بودم . که مهمترین وظایف آن – برگزاری کارگاه روش تحقیق – برگزاری جلسات سخنرانی علمی – بازدید از مراکز تحقیقاتی – ارسال مقالات اعضاء به همایشهای پژوهشی باشگاه – شرکت اعضاء در همایش پژوهشی – انجام طرح های

پژوهشی – تشکیل گروههای علمی – ارتباط با مراکز تحقیقاتی جهت انجام طرح های پژوهشی شرکت اعضاء برای ارائه مقالات در همایش علمی معتبر – چاپ مقالات اعضاء در مجلات معتبر علمی پژوهشی – برگزاری همایش علمی – پژوهش سراسری – همکاری در برگزاری همایش علمی و پژوهش سراسری در منطقه ، میزان جذب عضو می باشد .
ارزیابی بخشهای مرتبط با رشته علمی کارورز :

بخش ارتباط با صنعت بود که عمده ترین

دانشگاه آزاد اسلامی
دفتر باشگاه پژوهشگران جوان
حوزه معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی
واحد ابهر

مقدمه
هدف كلی از انتشار این نشریه به معرفی باشگاه پژوهشگران جوان ، اهداف و شرایط عضویت در این باشگاه ، تسهیلات و امتیازات اعضاء باشگاه و فعالیتها و خدمات دفتر باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر در جهت اجرای آئین نامه ها و رهنمودهای باشگاه پژوهشگران جوان می باشد .
باشگاه پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی امیدوار است با عضویت جوانان شایسته و پر استعداد و تربیت و پرورش شایستگی ها ، توانایی ها و بلوغ آنان بتواند دشواریهای خاص پژوهش ها و كند وكاو های علمی را تا حد امكان از پیش پای نخبگان جوان و پژوهشگران شایسته بردارد .

باشگاه پژوهشگران جوان نوآفرینی های پژوهشگران جوان را ارج می نهد و با شتاب بخشیدن به پژوهش های موفق علمی ، حركت به سوی پیشرفت و توسعه را تقویت نموده و جایگاه علمی ایران اسلامی را در میان دیگر كشورهای جهان ارتقاء می دهد . زیرا بر این باور است « جز با پویایی هرچه بیشتر علمی و پژوهشی نمی تواند آرزوی داشتن ایرانی سرافراز و آباد را جامه عمل پوشانید . »

اهداف و وظایف باشگاه پژوهشگران جوان
طبق اساسنامه باشگاه پژوهشگران جوان ، اهداف و وظایف باشگاه پژوهشگران جوان كشور را می توان به شرح زیر خلاصه نمود :
1- شناسایی و جذب دانش آموزان ، دانشجویان و بطور كلی جوانانی كه دارای استعداد و توانایی سرشار در رشته های مختلف علمی باشند .
2- برگزاری المپیاد در رشته های مختلف علمی ، ادبی ، فرهنگی و ورزشی بین اعضاء باشگاه در كشور
3- برگزاری مسابقات علمی برای شناسایی و تشویق دانش آموزان ، دانشجویان و سایر جوانان مستعد

4- تدوین و انتشار جزوات ، كتب و نشریات علمی و آموزشی لازم
5- تشكیل جلسات سخنرانی و بحث و نقد علمی از طریق دعوت از استادان و صاحبنظران
6- ایجاد شرایط و تسهیلات مناسب برای مطالعات و تحقیقات علمی
7- برقراری تماس با دانشگاهها و مراكز و آموزشی و پژوهشی داخل و خارج كشور

8- اعطای جوایز و كمك هزینه تحصیلی و یا بورس تحصیلی به اعضای واجد شرایط
9- عرضه خدمات جنبی فرهنگی ، ورزشی و رفاهی به اعضای باشگاه
10- برگزاری اردوها و تشكیل كلاسهای لازم بمنظور ایجاد آمادگی در اعضاء گروهها
11- برگزاری كارگاههای آموزشی پژوهشی و همایش های علمی در سطح ملی و بین المللی

12- برگزاری مسابقات المپیاد علمی در سطح باشگاه ، ملی و بین المللی
13- شناسایی و انتخاب استعدادهای بسیار درخشان از میان اعضاء باشگاه و پیگیری امور آنان ، تهیه و تأمین مواد یا ابزار موردنیاز آنها و دستگاهها و وسایل پژوهشی و فراهم آوردن و برخوردار نمودن آنان از كارگاهها ، آزمایشگاهها و سایر امكانات پژوهشی در داخل و خارج كشور و اعزام اینگونه افراد به همایش های ملی و بین المللی و همچنین چاپ و انتشار آثار پژوهشی آنان ، اعطای جوایز و كمك های مالی به افراد مزبور

آیین نامه عضویت در باشگاه پژوهشگران جوان
ماده : داوطلبان عضویت ، لازم است دارای شرایط عمومی زیر باشند :
1-1 : اعتقاد به دین مبین اسلام یا یكی از ادیان رسمی كشور
2-1 : اعتقاد به قانون اساسی و اصل ولایت فقیه

3-1 : عدم اشتهار به فساد اخلاقی
4-1 : عدم سابقه عضویت در مجامع ، احزاب و گروه هایی كه با نظام جمهوری اسلامی در ضدیت باشند .
5-1 : داشتن سن 15 تا 30 سال

تبصره 1 ماده 1 : جوانان زیر 15 سال كه به تشخیص شورای باشگاه ، دارای استعداد درخشان ( ویژگی برجسته ) باشند .
ماده 2 : دارندگان شرایط ماده 1 و حداقل یكی از بندهای زیر ، می توانند به مدت 2 سال به عضویت باشگاه درآیند . تجدید عضویت در صورت احراز شرایط لازم ، بلامانع است .
2-1 : سالانه حدود 1000 نفر دانش آموز كه مصداق یكی از بندهای زیر باشند .

1-1-2 : دانش آموزانی كه میانگین معدل دو سال متوالی آنان 5/19 و بالاتر در مقطع راهنمایی ، 19 و بالاتر در مقطع دبیرستان باشند .
2-1-2 : در یك پایه تحصیلی در دبیرستان ها و مراكز پیش دانشگاهی سما ، رتبه اول را احراز نمایند . ( براساس آیین نامه مربوط ) .
3-1-2 : نفرات اول تا سوم مسابقات علمی كشوری در رشته های مختلف ( دانش آموزی و دانشجویی ) .
4-1-2 : برگزیدگان المپیادها در هر رشته

2-3-2 : برندگان جایزه در جشنواره های خوارزمی .
3-3-2 :دارای اختراع یا كشف مورد تأیید مراجع صالح مورد قبول باشگاه .
ماده 3 : دانشجویان دانشگاه آزاداسلامی و دانش آموزان مدارس سما وابسته به این دانشگاه ، برای عضویت از اولویت برخوردارند .
ماده 4 : جوانان غیرایرانی واجد شرایط ، به تشخیص شورای باشگاه ، می توانند به مدت 2 سال عضو وابسته باشگاه باشند و تمدید عضویت به تشخیص شورای باشگاه ، بلامانع است .
ماده 5 : دانشمندان و پژوهشگران ایرانی و غیرایرانی ، كه در چهارچوب اهداف باشگاه خدمات ارزنده یا آثار برجسته ای داشته باشند ، با پیشنهاد شورای باشگاه و تأیید هیأت امناء بدون رعایت شرط سنی .

ماده 6 : تقاضای كتبی عضویت پس از وصول و طی مراحل لازم ، در شورای باشگاه مطرح ، و در صورت تصویب شورا و تأیید رئیس باشگاه ، مورد پذیرش قرار گرفته ، برای متقاضی كارت عضویت به مدت 2 سال صادر خواهد شد .

ماده 7 : بروز هریك از موارد زیر منجر به لغو عضویت خواهد شد :
1-7 : از دست دادن یكی از شرایط ماده 1 یا سپری شدن مدت عضویت
2-7 : وقفه تحصیلی غیرموجه ، یكسال تحصیلی و بیشتر ، در مقطع دبیرستان یا دانشگاه .
3-7 : ارتكاب هر عملی كه موجب تعلیق یا اخراج از دانشگاه و یا مدرسه ، براساس آیین نامه های انضباطی یا محكومیت در مراجع ذیصلاح قضایی ، گردد .
4-7 : عدم تبعیت از مقرارت باشگاه .

تبصره : شورای باشگاه ، مرجع صالح برای تشخیص بندهای چهارگانه فوق می باشد .
5-7 : دستور كتبی رییس دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر لغو عضویت .
این آیین نامه در 7 ماده . 29 بند و 5 تبصره ، در جلسات مورخ 15/4/78 و 19/5/78 هیأت امناء باشگاه پژوهشگران جوان تصویب 7 و جایگزین آیین نامه قبلی مصوب جلسه 3/7/77 گردیده است .

دفتر باشگاه پژوهشگران جوان واحد ابهر
عملكرد دفتر باشگاه بشرح زیر خلاصه ذكر می شود :

1). ارسال اطلاعیه و فرمهای عضویت به كلیه مدارس منطقه و آموزش و پرورش شهرستانهای ابهر ، خرمدره ، سلطانیه جهت آشنایی هر چه سریعتر با باشگاه پژوهشگران جوان و درخواست لیست اسامی دانش آموزان ممتاز و واجد شرایط جهت عضویت . نصب اطلاعیه های باشگاه در تابلو اعلانات دانشگاه جهت اطلاع دانشجویان علاقمند .
2). تشكیل چند جلسه توجیهی برای دانش آموزان ممتاز و دانش آموزان مدارس سماء .

3). جمع آوری و تكمیل و تنظیم مدارك دریافتی از درخواست كنندگان واجد شرایط عضویت .
4). ارسال مدارك تنظیم شده به تهران جهت بررسی و انجام سایر اقدامات لازم .
5). رفع نواقص از پرونده هایی كه از باشگاه در تهران عودت داده می شود و ارسال مجدد اینگونه پرونده ها به باشگاه پژوهشگران پس از اصلاح و تكمیل آنها و انجام مكاتبات و تماس تلفنی با باشگاه پژوهشگران در تهران .

6). تحویل كارت عضویت اعضاء پذیرفته شده و تكمیل فرمهای مربوطه و ارسال انها به باشگاه پژوهشگران در تهران .
7). تماس مكرر با كلیه اعضاء دانش اموز باشگاه پژوهشگران جوان و مطلع ساختن آنان از اردوهای دانش آموزی جوانه های ایمان نوشهر و گلواژه های پژوهش 80 و همایشهای امام علی (ع) و امام مهدی (عج) و توزیع برگه های فراخوان و ثبت نام و رهنمودهای مربوط به شركت در این اردوها همایش ها با توجه به هماهنگیهای لازم با باشگاه پژوهشگران در تهران و دبیرخانه منطقه 2 .

8). اعزام 10 تن از دانش آموزان عضو باشگاه به اردوی جوانه های ایمان نوشهر و اعزام 9 تن از دانش آموزان عضو باشگاه به اردوی گلواژه های پژوهش 80 رامسر به سرپرستی دو نفر همراه با یك مینی بوس از طرف دانشگاه اعزام 5 نفر از دانش آموزان به همایش امام علی (ع) به سرپرستی یك نفر و اعزام 6 نفر از اعضاء به همایش امام مهدی (عج) به تبریز به سرپرستی یك نفر از طرف دانشگاه كه شایان ذكر است كه در این همایش 4 نفر از اعضاء باشگاه واحد ابهر مقاله ارائه داده بودند و مقام اول و سوم را نیز اعضاء باشگاه واحد ابهر كسب كردند .

9). برگزاری همایش دانش آموزی شیمی با شركت 18 عضو باشگاه و ارائه 12 مقاله در تاریخ 2 آذر ماه 1378 .
10). تشكیل جلسات روش تحقیق برای اعضاء باشگاه در دانشگاه و اهداء كتاب به اعضاء در مناسبتهای مختلف از طرف ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر و معاونت محترم پژوهش دانشگاه واحد ابهر .

11). برگزاری شب شعر توسط اعضاء باشگاه پژوهشگران جوان و دانشجویان اهل ادب در موضوعات مختلف تحت عنوان امام علی (ع) و فلسطین .
12). برگزاری سخنرانیها و میزگردهایی تحت عنوان زیست شناسی ، نجوم شناسی توسط اعضاء باشگاه و اهداء جوایز به سخنرانان از طرف ریاست محترم واحد و معاونت محترم پژوهش .

ـ شایان ذكر است كه اعضاء باشگاه پژوهشگران جوان با ارائه كارت عضویت خود می توانند همانند دانشجویان واحد دانشگاهی از امكانات موجود در دانشگاه از جمله امكانات كامپیوتری ، كتابخانه ، لابراتور زبان ( كتابهای آموزش زبان ) و مراجعه به دفتر مشاوره و اساتید واحد دانشگاهی استفاده نمایند .

بخش اول
آئین نامه اجرای طرح های پژوهشی اعضاء
« باشگاه پژوهشگران جوان »

مقدمه : براساس بند دو از ماده دوم اساسنامه باشگاه و با توجه به شرح وظایف مدیر امورعلمی ـ پژوهشی باشگاه پژوهشگران جوان ، برای توسعه تحقیقات و حمایت از محققین این باشگاه طبق ضوابط و مقررات زیر از طرح های پژوهشی اعضاء باشگاه با هماهنگی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی حمایت و پشتیبانی می شود .

ماده 1 : ارائه دهنده طرح تحقیقاتی خود را به صورت مكتوب در فرم های تعیین شده باشگاه كه هماهنگ با فرمهای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی است ، تنظیم و جهت بررسی به دفتر باشگاه واحد دانشگاهی مربوط ارائه تا توسط این دفتر به شورای پژوهشی واحد جهت ارزیابی و داوری ارسال گردد .
ماده 2 : اعضاء دانشجو در مقطع كارشناسی و همچنین اعضاء غیردانشجو باید یك نفر عضو هیئت علمی را به عنوان مجری طرح انتخاب نمایند .
تبصره 1 : مجری طرح به پیشنهاد عضو ، بایست از واحد دانشگاه ازاد اسلامی خود عضو انتخاب شود.

تبصره 2 : مجری طرح لازم است موافقت خود را جهت قبول مسئولیت بعنوان مجری طرح ، كتباً اعلام نماید .
تبصره 3 : اعضاء دانشجو در مقطع تحصیلی بالاتر از كارشناسی می توانند بعنوان مجری طرح باشند و می بایست یكی از اعضاء هیئت علمی نیز بعنوان استاد مشاور طرح با رضایت كتبی ایشان معرفی شود.

ماده 3 : دفاتر باشگاه موظف هستند نتیجه بررسی ( تأئید یا رد ) شورای پژوهشی واحد را به همراه طرح پژوهشی عضو و فرمهای ارزیابی طرح به معاونت پژوهشی و فن آوری باشگاه در تهران ارسال نمایند .
تبصره 4 : برای طرحهای زیر پنج میلیون ریال حداقل نظر یك داور و برای طرحهای بالای پنج میلیون ریال حداقل نظر دو داور نیاز است .
ماده 4 : معاونت پژوهشی و فن آوری باشگاه پس از بررسی و تأئید طرح های رسیده از دفاتر و نیز پس از اخذ مجوز لازم از شورای باشگاه و تعیین نحوه تأمین اعتبار آن ، درخصوص اجرای طرح های اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

ماده 5 : اتخاذ تصمیم نهایی در مورد محل و نحوه انجام طرح های مشترك تأئید شده شورای باشگاه به عهده معاونت پژوهشی و فن آوری باشگاه می باشد كه با همكاری معاونت پژوهشی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و رؤسای دفاتر باشگاه صورت می گیرد .

ماده 6 : طرح تأئید شده باشگاه ، پس از تعیین كلیه موارد مربوطه ، از طرف ریاست باشگاه به دفاتر مربوطه جهت اجرا ابلاغ می شود .
ماده 7 : واحدهای دانشگاه ازاد اسلامی ، موظف به عقد قرارداد و همكاری با مجریان طرح های تصویب شده باشگاه می باشند و بودجه طرح مصوب مانند سایر طرحهای پژوهشی طبق آئین نامه طرح های پژوهشی دانشگاه از محل بودجه پژوهشی واحد یا از محل اعتبارات ویژه استعدادهای درخشان كه بنابر دستور ریاست دانشگاه در اختیار باشگاه گذاشته می شود ، تأمین می گردد .

ماده 8 : اعتبارات مصوب ، با توجه به برنامه زمانبندی طرح و به نسبت پیشرفت كار ، پس تأئید مدارك لازم توسط دفاتر باشگاه از طرف واحد دانشگاهی ( معاونت پژوهشی ) در اختیار مجری طرح قرار می گیرد .

ماده 9 : مجری طرح پس از دریافت ابلاغ تصویب نهایی از دفتر باشگاه در واحد دانشگاهی . موظف به اجرای طرح براساس تقویم زمانی می باشد . در هر مرحله گزارش پیشرفت كار و در خاتمه كار تحقیقاتی ، گزارش نهایی از كل طرح را به صورت مكتوب جهت بررسی ، تذئید و اقدام لازم به دفتر باشگاه واقع در واحد دانشگاهی مربوط تحویل می نماید .
ماده 10 : چنانچه مجری طرح ظرف مدت حداكثر سه ماه از تاریخ ابلاغ تصویب بدون عذرموجهی نسبت به شروع طرح پژوهشی اقدام نكند ، یا پیشرفت كار با تشخیص دفتر باشگاه براساس برنامه زمانبندی نباشد ، براساس بررسی و اعلام نظر دفاتر باشگاه در واحدهای دانشگاهی می باشند و ارزیابی گزارشهای مرحله ای طرح در شورای پژوهشی واحد انجام و نتیجه در هر مرحله به باشگاه در تهران ارسال می شود .

ماده 12 : شورای پژوهشی واحد گزارش نهایی طرح را پس از بررسی اولیه جهت تأیید به معاونت پژوهشی و فن آوری باشگاه ارسال می نماید . پیگیری این امر بعهده دفتر باشگاه در آن واحد می باشد .

ماده 13 : گزارش عملكرد سالیانه واحدهای دانشگاهی درخصوص اجرای این آئین نامه در شورای معاونین پژوهشی كل واحدها و نیز اجلاس سراسری رؤسا واحدها ( شورای مركزی ) مطرح و واحدهای برتر از امتیازات ویژه پژوهشی برخوردار می شوند .
این آئین نامه در 13 ماده و 4 تبصره در بیست و ششمین جلسه هیات امناء باشگاه پژوهشگران جوان در تاریخ 21/8/81 به تصویب رسیده است و قابل اجرا می باشد .

دكتر عبدا… جاسبی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

نحوه برگزاری كارگاه های روش تحقیق
پژوهشهای كلاستیك و سیستماتیك در جهان امروز از قویترین ابزار ایجاد تكنولوژی برتر و پیشرفته می باشد . تكنولوژی محصول پژوهش كلاسیك و سیستماتیك است و اهمیت پژوهش بسیار واضح است . پژوهش می تواند به عنوان ركن جدائی ناپذیر نظام آموزشی مورد توجه قرار گیرد و با اتخاذ روشهای مؤثر می توان ترتیبی اتخاذ نمود كه نوآموزان را از بدو ورود به نظام آموزشی به پژوهش و پژوهشگری آشنا ساخت و آنها را با روحیه كنجكاوی ، پژوهشگری ، خلاقیت ، جسارت و سماجت علمی تربیت نمود . در امر پژوهش نباید انتظار داشت كه در كوتاهترین زمان ممكن نتایج سریع حاصل گردد و به مرحله اجرا گذاشته شود . برگزاری كارگاههای روش تحقیق به منظور آشنائی نوآموزان با امر پژوهش و روش های تهیه طرحهای تحقیقاتی می باشد كه لازم است اعضاء باشگاه در دوره عضویت خود حداقل در یكی از این كارگاهها شركت نمایند . بدین منظور امید است شعب و دفاتر نسبت به برگزاری كارگاهها روش تحقیق با توجه به موارد ذیل اقدام نمایند .

1ـ فرم فراخوان و ثبت نام :

2- تعیین گروه مدرسین و برنامه كارگاه :
دو برنامه پیشنهادی ارائه شده می توانند بعنوان نمونه برای ارائه موضوعات كارگاه روش تحقیق در نظر گرفته شود . این برنامه ها می توانند با توجه به نظر مدرسین قابل تغییر باشند . بهتر است براساس انواع گروههای آموزشی كارگاههای روش تحقیق تشكیل گردد . در این خصوص بهتر است از اعضای هیئت علمی واحدهای دانشگاه ازاد جهت تدریس براساس توانائی و علاقه آنها دعوت به همكاری شود .
الف ـ برنامه اول ( براساس سه روز كامل )

روز اول مدت زمان
1ـ كلیات روش تحقیق 45 دقیقه
2ـ انتخاب موضوع 45 دقیقه
3ـ عنوان 30 دقیقه
4ـ بیان مسئله 30 دقیقه

ـ كار گروهی 90 دقیقه
ـ گزارش كار گروهی 30 دقیقه
5ـ بررسی فنون و اطلاعات موجود 60 دقیقه
6ـ اهداف و فرضیات 60 دقیقه

اضافه می شود ساعات پذیرش ، پذیرائی ، نهار ، نماز و ………………………. به اوقات ذكر شده .
روز دوم مدت زمان
ـ كار گروهی 60 دقیقه
ـ گزارش كار گروهی 30 دقیقه
7ـ آزمون زمینه و حجم نمونه 45 دقیقه
8ـ خطاهای اندازه گیری 45 دقیقه

9ـ آمار توصیفی و احتمالات 60 دقیقه
ـ كارگروهی 90 دقیقه
ـ گزارش كارگروهی 60 دقیقه
10ـ حل تمرین و متدولوژی 60 دقیقه

11ـ مفهوم توزیع و برآورد 60 دقیقه
اضافه می شود ساعات پذیرش ، پذیرائی ، نهار ، نماز و ………………………. به اوقات ذكر شده .
روز سوم مدت زمان
12ـ اخلاق در پژوهش 45 دقیقه
13ـ مطالعه موردی 45 دقیقه
ـ كار گروهی 60 دقیقه
ـ گزارش كار گروهی 30 دقیقه

14ـ روش كار ، برنامه زمانبندی ، بودجه بندی و جدول كانت 60 دقیقه
15ـ مدیریت 45 دقیقه
16ـ گزارش نویسی و انتشار نتایج 60 دقیقه
ـ كار گروهی 60 دقیقه

ـ گزارش كار گروهی 60 دقیقه
اضافه می شود ساعات پذیرش ، پذیرائی ، نهار ، نماز و ………………………. به اوقات ذكر شده .
این برنامه كارگاه براساس سه روز كامل ( به طور مثال روزهای چهارشنبه ، پنج شنبه و جمعه ) می باشد كه در كنار برنامه ارائه شده نیاز به برگزاری كلاس آشنائی با نحوه استفاده از اینترنت برای فعالیتهای پژوهشی می باشد .

ب ـ برنامه دوم ( براساس 4 نصفه روز در بعداز ظهرها )
روز اول مدت زمان
1ـ اهداف و كلیات محتوای دوره 30 دقیقه
2ـ ضوابط انتخاب موضوع 30 دقیقه
3ـ عنوان مورد تحقیق 30 دقیقه
4ـ بیان مسئله 30 دقیقه

5ـ بازنگری منابع و اطلاعات موجود 60 دقیقه
ـ كار گروهی و اعلام گزارش مربوطه 60 دقیقه
اضافه می شود ساعات پذیرش ، پذیرائی ، نهار ، نماز و ………………………. به اوقات ذكر شده
روز دوم مدت زمان

6ـ اهداف كلی و اختصاصی و فرضیات 30 دقیقه
ـ كار گروهی 45 دقیقه
7ـ متغیرهای تحقیق 30 دقیقه
8ـ وضعیت متغیرهای مقیاس سنجش 30 دقیقه

9ـ روش های پژوهش 30 دقیقه
ـ كار گروهی 75 دقیقه
اضافه می شود ساعات پذیرش ، پذیرائی ، نهار ، نماز و ………………………. به اوقات ذكر شده
روز سوم مدت زمان
10ـ نمونه گیری و روشهای انجام آن 30 دقیقه
11ـ آمار طبقه بندی اطلاعات و نمایش داده ها 30 دقیقه

12ـ شاخصهای پراكندگی 30 دقیقه
ـ كار گروهی و اعلام گزارش مربوطه 90 دقیقه
13ـ جمع آوری داده ها و اطلاعات مورد نیاز 30 دقیقه

14ـ قضاوتهای آماری آزمون فرضیه 30 دقیقه
اضافه می شود ساعات پذیرش ، پذیرائی ، نهار ، نماز و ………………………. به اوقات ذكر شده
روز چهارم مدت زمان
15ـ ارزیابی و اعتبارسنجی 45 دقیقه
ـ كار گروهی 45 دقیقه

16ـ بكارگیری و انتشار نتایج بودجه و مدیریت 30 دقیقه
17ـ گزارش نویسی 30 دقیقه
ـ كار گروهی و گزارش نهائی 60 دقیقه
اضافه می شود ساعات پذیرش ، پذیرائی ، نهار ، نماز و ………………………. به اوقات ذكر شده


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید





ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسي تجربي اثر عمليات حرارتي پيرسختي بررفتار ناهمسانگردي ورق آلومينيوم آلياژي AA6063 در فایل ورد (word) دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسي تجربي اثر عمليات حرارتي پيرسختي بررفتار ناهمسانگردي ورق آلومينيوم آلياژي AA6063 در فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود مقاله بررسي تجربي اثر عمليات حرارتي پيرسختي بررفتار ناهمسانگردي ورق آلومينيوم آلياژي AA6063 در فایل ورد (word) ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسي تجربي اثر عمليات حرارتي پيرسختي بررفتار ناهمسانگردي ورق آلومينيوم آلياژي AA6063 در فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1389

محل انتشار: یازدهمین کنفرانس ملی مهندسی ساخت و تولید ایران

تعداد صفحات: 8

چکیده:

امروزه از ورقهای آلیاژی عملیات حرارتی پذیر در بسیاری از فرایندهای شکلدهی استفاده می شود. معمولا این آلیاژها پیش از فرایند شکلدهی با مکانیزم پیرسازی طبیعی یا مصنوعی به مقدار معینی پیرسخت شده اند. وقوع فرایند پیرسختی شکل پذیری این آلیاژها را به شدت تحت تاثیر قرار میدهد دراین پژوهش اثر عملیات حرارتی پیرسختی در سه حالت قبل از ماکزیمم سختی، درماکزیمم سختی و بعد از ماکزیمم سختی بر منحنی حد شکلدهی و حد تنش شکلدهی آلیاژ آلومینیوم 6063مورد بررسی قرار گرفته و با منحنی حد شکلدهی و حد تنش شکلدهی این آلیاژ در حالت آنیل مقایسه شده است.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید





ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله تأثير ارتفاع از سطح دريا بر اندازه بذور و درصد جوانه زني بلوط ايراني(مطالعه موردي: منطقه ريمله خرم آباد لرستان) در فایل ورد (word) دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله تأثير ارتفاع از سطح دريا بر اندازه بذور و درصد جوانه زني بلوط ايراني(مطالعه موردي: منطقه ريمله خرم آباد لرستان) در فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود مقاله تأثير ارتفاع از سطح دريا بر اندازه بذور و درصد جوانه زني بلوط ايراني(مطالعه موردي: منطقه ريمله خرم آباد لرستان) در فایل ورد (word) ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله تأثير ارتفاع از سطح دريا بر اندازه بذور و درصد جوانه زني بلوط ايراني(مطالعه موردي: منطقه ريمله خرم آباد لرستان) در فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: دومین همایش ملی دانشجویی علوم جنگل
تعداد صفحات: 7
چکیده:
هدف از این تحقیق مقایسه کیفیت بذور گونه بلوط ایرانی (Quercus brantii Lind) در سه ایستگاه ارتفاعی و در دو جهت جغرافیایی می باشد. بذرها از سه ارتفاع (1350، 1900 . 2450 متر بالاتر از سطح دریا) و در دو جهت شمالی و جنوبی از رویشگاه منطقه ریمله (شهرستان خرم آباد استان لرستان) جمع اوری شدند. سپس خصوصیات مرفولوژیک بذور در قالب طرح کاملاً تصادفی و در سه تکرار (طول و قطر بذور) و چهار تکرار (وزن هزار دانه) در آزمایشگاه مورد بررسی قرار گرفت. همچنین درصد جوانه زنی بذور در سه تکرار 50 تایی بررسی شد. نتایج نشان داد که اثر ارتفاع از سطح دریا بر صفات طول بذر، قطر بذر و درصد جوانه زنی در سطح 1 درصد (0/01>p) و بر وزن هزار دانه در سطح 5 درصد (0/05>p) معنی دار است. بیشترین مقدار صفات وزن هراردانه ، طول و قطر بذر و درصد جوانه زنی مربوط به بذور ارتفاع پایین می باشد. به عبارت دیگر با افزایش ارتفاع از سطح دریا مقدار صفات اندازه گیری شده کاهش می یابد. نتیجه اینکه بذور ارتفاع پایین دارای اندازه بزرگتر و درشت تر می باشند و از آنجایی که ذخیره هیدروکربناتی در لپه های بذور بزرگتر بیشتر است. درصد سبز شدن و استقرار اولیه بذور درشت تر بیشتر از بدور کوچکتر می باشد، بهتر است از بدور گونه بلوط ایرانی جمع آوری شده از ارتفاع پایین برای جنگل کاری در محدود ارتفاعات پایینی جنگل های زاگرس در مناطق مشابه استفاده شود.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید





ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 8 فروردين 1396 | <-PostTime-> | نویسنده : ali | بازدید : <-PostHit->

برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله تصوير امير حسن علا سجزي در تذکره ها و کتب تاريخي در فایل ورد (word) دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله تصوير امير حسن علا سجزي در تذکره ها و کتب تاريخي در فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود مقاله تصوير امير حسن علا سجزي در تذکره ها و کتب تاريخي در فایل ورد (word) ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله تصوير امير حسن علا سجزي در تذکره ها و کتب تاريخي در فایل ورد (word) :

دانلود مقاله تصوير امير حسن علا سجزي در تذکره ها و کتب تاريخي در فایل ورد (word) که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار 1389 در فصلنامه مطالعات شبه قاره از صفحه 99 تا 110 منتشر شده است.
نام: تصویر امیر حسن علا سجزی در تذکره ها و کتب تاریخی
این مقاله دارای 12 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله تذکره
مقاله تاریخ
مقاله سجزی
مقاله صوفیه

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
شرح حال زندگی امیر حسن سجزی کاملا آشکار نیست و آن اطلاعاتی که به دست رسیده به وسیله تذکره ها و کتب تاریخی است. تذکره ها نشان می دهند که حسن سجزی در زمره شعرا و صوفیه کرام شامل بوده و معمولا تذکره نویسندگان اجمال نویس بودند و بعد از مطالعه چند تذکره از جمله “سیرالاولیا” نوشته امیر خورد و “سیرالعارفین” از شیخ جمالی و “اخبارالاخیار” از محدث دهلوی و تذکره “بهارستان” نوشته شاهنواز خان و کتب تاریخی از جمله “تاریخ فیروزشاهی” از ضیاالدین برنی و “تاریخ هند” نوشته محمد قاسم فرشته که در دوره پادشاه مغول اکبر بوده است، زاویه های گوناگون زندگی حسن سجزی روشن شده است. مقاله حاضر از محتویات منابع مزبور بحث و مباحثه می کند.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید





ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله آشنايي با سازمانهاي يادگيرنده و ضرورت انها در عصر جديد در فایل ورد (word) دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله آشنايي با سازمانهاي يادگيرنده و ضرورت انها در عصر جديد در فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود مقاله آشنايي با سازمانهاي يادگيرنده و ضرورت انها در عصر جديد در فایل ورد (word) ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله آشنايي با سازمانهاي يادگيرنده و ضرورت انها در عصر جديد در فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: اولین کنفرانس ملی تحقیق و توسعه در هزاره سوم
تعداد صفحات: 9
چکیده:
سازمان های یادگیرنده چگونه سازمان های هستند و پرداختن به انها در عصر جدید چه ضرورتی دارد ؟هدف این مقاله که به روش کتابخانه ای تدوین شده است پاسخ به سوالات مطرح شده بالا می باشد . سازمان یادگیرنده هرچند با یادگیری سازمانی متفاوتمی باشد اما نتیجه یادگیری سازمانی می باشد . یادگیری سازمانی بیش از مجموع توان یادگیری افراد است و مشتمل بر یادگیری تک حلقه ای یا انطباقی ،دو حلقه ای یا مولد و سه حلقه ای یا استراتژیک می شود سازمان یادگیرنده سازمانی است که به طورمداوم ظرفیت خود را به منظور خلق اینده توسعه می دهد و نرخ یادگیرندگی در ان تنها منبع قابل توجه برای مزیت رقابتی میباشد سازمان یادگیرنده بر نقاطی چون افزایش قدرت و ظرفیت یادگیری در سراسر سازمان ،تحول گرایی ، تطبیق سریع با تغییرات ،استفاده از قدرت خلاقیت و تقویت و توسعه دانش و بینش کارکنان تاکیددارد .پنج اصل سازمان یادگیرنده یا فراگیر عبارتست ازقابلیتهای شخصی ، مدلهای ذهنی ، ارمان مشترک ، فراگیری تیمی ، نگرش سیستمی.انچه حرکت به سمت چنین سازمانهای راضروری می نماید میتوان درمواردی همچون ، جهانی شدن ، رشد فناوری ، تبدیل دانش به دارایی ، تنوع نیروی کار ، تنوع تحرک نیروی کار ، نفوذ فزاینده مشتری، تغییر نقش وانتظارات کارکنان و تغییر واشوب محیطی دانست . همانگونه که انسان به صورت فردی می آموزد ویادمی گیرد ،سازمان های یادگیرنده که یک نهاد اجتماعی متشکل از مجموع انسانها می باشند نیز یادمیگیرنداما یادگیری انها از مجموع دانش فردی بیشتر است ، یادمی گیرند که چگونه اینده را بیافرینند ، چگونه مشکلات را به فرصت تبدیل و نقاط قوت خود را افزایش دهند و با تغییرات محیطی در حداقل زمان همراه شوندو از گذشته خود ودیگران درسبیاموزند در واقع سازما های یادگیرنده سازمانهای هم افزای فکری هستند که خلق ایده ،تبدیل آن به نواوری و دانش را در دستور کار داشته و با به کار گیری دانش مزیت رقابتی ایجاد می نمایند


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید





ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 8 فروردين 1396 | <-PostTime-> | نویسنده : ali | بازدید : <-PostHit->

برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسي رابطه محيط کالبدي و بهزيستي کودکان خياباني در فایل ورد (word) دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسي رابطه محيط کالبدي و بهزيستي کودکان خياباني در فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود مقاله بررسي رابطه محيط کالبدي و بهزيستي کودکان خياباني در فایل ورد (word) ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسي رابطه محيط کالبدي و بهزيستي کودکان خياباني در فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: همایش ملی معماری، فرهنگ و مدیریت شهری
تعداد صفحات: 16
چکیده:
امروزه پدیده خیابانی شدن کودکان یکی از معضلات گریبانگیر شهرهای بزرگ محسوب می شود.پدیده ای که به عنوان یک معضل اجتماعی ازجمله عوارض ساختارهای غلط اجتماعی واقتصادی درفرایندتوسعه شهری میباشد.پژوهش حاضر به منظور بررسی ویژگیهاوشرایط جسمانی روانی واجتماعی کودکان خیابانی ونقش محیط کالبدی وعوامل محیطی برکیفیت زندگی آنها انجام شده است .روش تحقیق بکاررفته از نوع توصیفی تحلیلی می باشد.این پژوهش موید این نظر است که محیط کالبدی وفضای زندگی ک ودکان خیابانی بر سلامت روان آنهااثرگذاراست.یافته های تحقیق بیانگر این است که باتوجه به نقش محیط کالبدی بر بهزیستی با اهمیت دادن به طراحی محیط کالبدی در قالب طراحی ساختمان ،فضای داخلی واستفاده از عناصر زیست محیطی طبیعی می توان در جهت کاهش نارسایی های روانی کودکان خیابانی گام برداشت.درنهایت محیط کالبدی طراحی شده دربهبود کیفیت زندگی کودکان خیابانی نقش بسزایی دارد.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید





ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 8 فروردين 1396 | <-PostTime-> | نویسنده : ali | بازدید : <-PostHit->

برای دریافت اینجا کلیک کنید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

دانلود پاورپوينت تحقيق روشهاي توليد در فایل ورد (word) دارای 40 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت دانلود پاورپوينت تحقيق روشهاي توليد در فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلوددانلود پاورپوينت تحقيق روشهاي توليد در فایل ورد (word)

توجه فرمایید.

1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلوددانلود پاورپوينت تحقيق روشهاي توليد در فایل ورد (word)

قرار داده شده است

2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

3-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی 12 ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

4-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

5-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن دانلود پاورپوينت تحقيق روشهاي توليد در فایل ورد (word) :

اسلاید 1 :

  • مقدمه:

موضوعی که همواره بحث بر انگیز بوده و موجب نگرانی طراحان و سازندگان سازه های فولادی است، چگونگی رفتاراتصالاتی است

وسایل اتصالی که برای ساخت اعضاو اتصال آنهابه یکدیگر به کار می رودشامل پرچ،پیچ وجوش است

با وجود تمام معضلات در جوشکاری ،هنوز نمی توان جانشینی برای اتصالات جوشی درنظرگرفت.

استفاده موفق ازجوش در صنایع کشتی سازی،اتومبیل سازی،مخازن تحت فشار خطوط انتقال گازو صنایع دیگرکاربردوسیع آن رادرصنعت مشخص میکند

اسلاید 2 :

  • در سطح جهانی ،قدمت استفاده از جوش در ساخت اسکلت فولادی نزدیک به 100سال برسد.

در کشور ما نیز شاید بتوان قدمتی 50ساله برای جوشکاری

در ساختمان تصور نمود.

طی این سالیان نسبتا طولانی،مسلماپیشرفت های قابل توجهی در شناخت جوش  و توسعه فناوری مربوطه صورت گرفته است.

اسلاید 3 :

  • معمولاپرسنل جوشکارآموزش لازم راندیده وکنترل برروی کیفیت اجرای جوش وجودندارد.
  • عامل اصلی در بروز مشکل در جوشکاری

علت اصلی عدم رعایت اصول اساسی درحین اجرا است.

اسلاید 4 :

آزمایش های ارزیابی

آزمایش های بازرسی و تایید، از بازرسی و نحوه نگهداری الکترودها آغاز شده و با بازرسی در حین عملیات جوشکاری ادامه می یابد  ودر نهایت به بازرسی چشمی درز جوش شده و بالاخره با انجام آزمایش های تکمیلی نظیر پرتو نگاری ،فرا صوت،مایعات نافذ وذرات مغناطیسی به اتمام میرسد.

اسلاید 5 :

آزمایش صلاحیت جوشکار

  • آزمونی که صلاحیت جوشکار را برای ضوابط آیین نامه ای تایید می کند

    این ارزیابی مشخص می کند که آیا جوشکار دانش و مهارت لازم را در به کار گیری و اعمال دستور العمل جوشکاری مدون در رابطه با رده بندی کاری خود  را دارد یا خیر.

اسلاید 6 :

روشهای آزمایشی کیفیت جوش

1-بازرسی چشمی

2-آزمایش های غیر مخرب

3-آزمایش های مخرب

اسلاید 7 :

بازرسی چشمی
Visualin Spection

در بیشتر اوقات، اولین مرحله در آزمون یك سازه، بازرسی چشمی است. بازرسی با چشم غیر مسلح فقط عیبهای نسبتاً بزرگی را كه به سطح قطعه راه دارند رامشخص می کند.

اسلاید 8 :

  • محدودیت ها:

.1عیوب زیر سطحی قابل شناسایی نمی باشد .

.2بکار گیری به تجربه شخص بستگی دارد .

.3در صورت غفلت بازرس خطا زیاد است .

اسلاید 9 :

آزمایش های غیر مخرب

  • 1-بازرسی با مواد نافذ:
  • 2-آزمون ذرات مغناطیسی

  • 3-آزمون فرا صوتی

  • 4-آزمون پرتو نگاری(ایکس و گاما)

اسلاید 10 :

بازرسی با مایع نافذ                                        Liquid Penetration Test

    بازرسی با مایعات نافذ یكی از روشهایی است كه می‌تواند برای عیب یابی تعداد وسیعی از قطعات مورد استفاده قرار گیرد، به شرطی كه عیبها به صورت ترك در سطح قطعه ظاهر شوند. اساس روش بر این است كه مایع نافذ بر اثر جاذبه مویینگی به درون تركهای سطحی نفوذ كرده و پس از یك مرحله ظهور، هر عیبی كه به شكل ترك ، شكستگی،بریدگی،مکهای سطحی در سطح قطعه وجود دارد، با چشم رویت می‌شود.. این روش تقریباً برای هر نوع ماده و در هر اندازه‌ای بکار می رود


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید





ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بکارگيري رويکرد طراحي محيطي (CPTED)جهت ارتقاي امنيت دربافت فرسوده شهري؛ مورد مطالعه: بافت سرسوده مرکز شهر اروميه در فایل ورد (word) دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بکارگيري رويکرد طراحي محيطي (CPTED)جهت ارتقاي امنيت دربافت فرسوده شهري؛ مورد مطالعه: بافت سرسوده مرکز شهر اروميه در فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود مقاله بکارگيري رويکرد طراحي محيطي (CPTED)جهت ارتقاي امنيت دربافت فرسوده شهري؛ مورد مطالعه: بافت سرسوده مرکز شهر اروميه در فایل ورد (word) ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بکارگيري رويکرد طراحي محيطي (CPTED)جهت ارتقاي امنيت دربافت فرسوده شهري؛ مورد مطالعه: بافت سرسوده مرکز شهر اروميه در فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: اولین همایش ملی جغرافیا، شهرسازی و توسعه پایدار
تعداد صفحات: 14
چکیده:
بیشتر جرم ها وقتی اتفاق می افتد که مجرم فرصت را مناسب می بیند، این فرصت ها ممکن است به علت یک یا ترکیبی از چند عامل باشد. در بسیاری از مواقع واژه فرصت ارتکاب جرم در کنار امنیت به کار می رود. امنیت یکی از اصلی ترین عوامل پایداری جوامع امروزی به شمار می آید؛ بدون ثبات و امنیت هیچ جامعه ای امکان رشد و تکامل را نخواهد یافت و دستاوردهای مثبت جای خود را به پیامدهای منفی می دهند. یکی از راهبردهای فیزیکی افزایش امنیت، پیشگیری از جرم از طریق طراحی محیطی (CPTED) می باشد که امروزه از کارآمدترین راهکارهای تأمین امنیت کالبدی با استفاده از کاهش فرصت های مجرمانه در فضاهای شهری می باشد. بافت های فرسوده در شهرها با توجه به ویژگی های خاص کالبدی و فعالیتی یکی از کانون های اصلی جرم خیزی محسوب می شوند. در این پژوهش عوامل مؤثر بر ناامنی و ا یجاد فرصت های مجرمانه بافت فرسوده مرکز شهر ارومیه مورد بررسی قرار گرفته اند. روش پژوهش تحلیلی- توصیفی بوده و از ابزار مطالعات کتابخانه ای، پیمایش و پرسشنامه باز برای جمع آوری اطلاعات لازم استفاده شده است. نتیجه پژوهش نشان می دهد که با توجه به دلایل ناامنی در محدوده مورد بررسی، اصول رویکرد CPTED می تواند در کاهش دادن میزان ناامنی مؤثر باشد. بدین منظور در پایان پژوهش راهکارهایی جهت افزایش امنیت در محدوده با استفاده از رویکرد طراحی محیطی پیشنها شده است.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید





ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسي روند توسعه الودگي محيط زيست توسط کارخانه زغال شويي زرند کرمان با استفاده از سنجش از دور در فایل ورد (word) دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسي روند توسعه الودگي محيط زيست توسط کارخانه زغال شويي زرند کرمان با استفاده از سنجش از دور در فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود مقاله بررسي روند توسعه الودگي محيط زيست توسط کارخانه زغال شويي زرند کرمان با استفاده از سنجش از دور در فایل ورد (word) ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسي روند توسعه الودگي محيط زيست توسط کارخانه زغال شويي زرند کرمان با استفاده از سنجش از دور در فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1390

محل انتشار: یازدهمین سمینار سراسری آبیاری و کاهش تبخیر

تعداد صفحات: 8

چکیده:

باطله های حاصل از کارخانه زغال شویی منجر به آلودگی زیست محیطی قابل توجهی می شود . تعیین سطح آلودگی در مکان های آلوده به دلیل نیاز به تعداد نمونه های لازم برای بررسی آلودگی هزینه بر می باشد . در این تحقیق از داده ی سنجنده های MSS(سال 1355) ، TM ( سال 1366 ) و ETM+ ( سال های 1379 و 1384) جهت بررسی روند توسعه آلودگی خاک به وسیله کارخانه زغالشویی زرند استفاده شد. تمامی تصاویر به صورت نظارت شده و با استفاده از الگوریتم حداکثر احتمال طبقه بندی شده و عملیات پس پردازش انجام شد. نتایج این مطالعه نشان می دهد که منطقه تحت تاثیر باطله های کارخانه در سال های 1355 و 1366 و 1379 و 1384 به ترتیب سطحی حدود 20/5 و 91/7 و 176/8 و 208/0 هکتار را به خود اختصاص داده است . نتایج نمایانگر تاثیرات مخرب زیست محیطی بر روی کاربری اراضی می باشند که تحت تاثیر باطله های کارخانه زغالشویی قرار دارند. همچنین اضافه شدن سالیانه 400 هزار تن باطله ی زغال سنگ در منطقه باعث می گردد در مدت کمی اراضی زیادی زیر باطله ها دفن گردد و باعث تغییر کاربری اراضی در منطقه شود.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید





ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بازتاب آموزه هاي عهد جديد و مسيحيت گنوسي در جهانبيني مانوي در فایل ورد (word) دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بازتاب آموزه هاي عهد جديد و مسيحيت گنوسي در جهانبيني مانوي در فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود مقاله بازتاب آموزه هاي عهد جديد و مسيحيت گنوسي در جهانبيني مانوي در فایل ورد (word) ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بازتاب آموزه هاي عهد جديد و مسيحيت گنوسي در جهانبيني مانوي در فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: اولین کنگره ملی تفکر و پژوهش دینی
تعداد صفحات: 13
چکیده:
از مانی می توان به عنوان بزرگترین مصلحان دینی دوره ی ساسانی در ایران نام برد، وی با تلفیق اندیشه های گنوسی ، زردشتی ، بودایی با یکدیگر دین جدیدش را به جهانیان اعلان کرد . در دین مانی عناصر مختلف ادیان نام برده در هم تنیده شده و لازم است با بررسی وغور کافی ، مولفه های آن از هم جدا شوند. در این جستارف تاثیرات عرفان گنوسی و اناجیل بر مانویت بررسی شده و این موضوعات مورد تطبیق و مقایسه قرار گرفته است ، هدف آموزه های ، عرفان ، نجات، تعالیم مانی، اسطوره آفرینش مانویت شامل انسان، جهان ، سرنوشت پس از مرگ، پایان جهان و روند نجات ، مناسک دینی شامل نماز، روزه، موسیقی، تعمید، اعتراف به گناهان، عشای ربانی در بر گرفته است . مقایسه ها نشان می دهد که رویکرد ها و محورهای مهم اعتقادی و آیین ی مانویت با جهت گیری های اصلی دینی آریایی ها و ایرانیان همسویی ندارد و شاید به همین دلیل نتوانسته است در این دیار گسترش دیرپای داشته باشد .


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید





ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,