خريد بک لينک
رزرو آنلاين هتل خارجي
خريد سکه ساکر
رزرو آنلاين هتل خارجي
بازی
خرید گیفت کارت
فلنج
مرکز مقالات امام صادق (ع)
تاريخ : 9 فروردين 1396 | <-PostTime-> | نویسنده : ali | بازدید : <-PostHit->

برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود تحقيق درد عضو مجازي در فایل ورد (word) دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود تحقيق درد عضو مجازي در فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود تحقيق درد عضو مجازي در فایل ورد (word) ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن دانلود تحقيق درد عضو مجازي در فایل ورد (word) :

در 80 درصد بیماران دچار قطع عضو، درد در محل عضو قطع شده احساس خواهد شد. این درد پس از قطع عضوی که بطور مزمن دردناک بوده است بیشتر دیده شده و معمولاً مشابه همان دردی است که قبل از قطع عضو وجود داشته است. این درد تدرتاً در کودکان دیده می شود. همچنین تا به حال تجربه چنین دردی در افرادی که بطور مادرزاد دچار فقدان و با نقص عضو هستند دیده نشده است. با وجودی که Jensen و همکارانش کاهش در شیوع درد عضو مجازی در طی 2 سال را نشان داده اند (از 72% به 59%) سایر نویسندگان به چنین یافته ای دست نیافته اند.
درد عضو مجازی می تواند تا 80 درصد افراد دچار قطع اندام را مبتلا نماید. فاکتورهای محیطی و مرکزی مختلفی در تعیین شدن آن موثرند.

دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید





ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 9 فروردين 1396 | <-PostTime-> | نویسنده : ali | بازدید : <-PostHit->

برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود The Effect of Emotional Intelligence on Job Motivation در فایل ورد (word) دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود The Effect of Emotional Intelligence on Job Motivation در فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود The Effect of Emotional Intelligence on Job Motivation در فایل ورد (word) ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن دانلود The Effect of Emotional Intelligence on Job Motivation در فایل ورد (word) :


سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : دومين کنفرانس بين المللي مديريت و علوم اجتماعي

تعداد صفحات : 11

چکیده مقاله:

In the recent decades emotional intelligence has received a lot of attention and a large body of research has been carried out in this regard. Emotional intelligence calls for the acquisition of certain emotional skills. So the main goals of the present research are to determine the impact of emotional intelligence on the supervisors’ job motivation and to identify the state of the supervisors’ emotional intelligence and its relationship with some demographic features. Some of the supervisors of the subsidiary units of a large Industrial Complex in Iran comprise the statistical population of this study. In order to participate all the managers of the units, the sample population was selected on the basis of random sampling. Considering the reliability of the collected questionnaires, data from 111 questionnaires were analyzed. Descriptive analyses as well as inferential analysis were used to analyze the obtained data. The results revealed that there is a significant difference between the supervisors’ job motivation with high and low emotional intelligence. The Findings also show that emotional intelligence is not influenced by demographic variables. The findings of this study can show the importance of paying attention to the supervisors’ emotional intelligence and its relation to job motivation. Thus it can make managers aware of the significant role of emotional intelligence in organizational productivity and through reinforcing and promoting emotional intelligence we can improve the relationship between the managers and supervisors.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید





ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله تقسيم بازار با استفاده از شبکه هاي عصبي مصنوعي مطالعه موردي: فرآورده هاي گوشتي (سوسيس) در فایل ورد (word) دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله تقسيم بازار با استفاده از شبکه هاي عصبي مصنوعي مطالعه موردي: فرآورده هاي گوشتي (سوسيس) در فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود مقاله تقسيم بازار با استفاده از شبکه هاي عصبي مصنوعي مطالعه موردي: فرآورده هاي گوشتي (سوسيس) در فایل ورد (word) ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله تقسيم بازار با استفاده از شبکه هاي عصبي مصنوعي مطالعه موردي: فرآورده هاي گوشتي (سوسيس) در فایل ورد (word) :

دانلود مقاله تقسيم بازار با استفاده از شبکه هاي عصبي مصنوعي مطالعه موردي: فرآورده هاي گوشتي (سوسيس) در فایل ورد (word) که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز 1386 در مدرس علوم انسانی از صفحه 57 تا 80 منتشر شده است.
نام: تقسیم بازار با استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی مطالعه موردی: فرآورده های گوشتی (سوسیس)
این مقاله دارای 24 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله تحلیل خوشه ای
مقاله تقسیم بازار
مقاله شبکه های عصبی مصنوعی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
تقسیم بازار با شبکه های عصبی مصنوعی، سابقه طولانی در دنیا ندارد. به طور عمده، این روش در دنیا، از چندین سال پیش در مدیریت گردشگری به صورت گسترده آغاز گردید و پس از آن به سایر حوزه های بازاریابی نیز سرایت کرد. امروزه این روش در کنار روشهای آماری از شایعترین شیوه های تقسیم بندی مشتریان بوده و روزبه روز در حال گسترش است.
در این تحقیق به دلیل ضرورت شناخت مشتریان هدف برای یک شرکت تولیدکننده فرآورده های گوشتی، نیاز به استفاده از روشی موثر برای بخش بندی مشتریان احساس گردید و در نهایت روش تحلیل خوشه ای با شبکه های عصبی خودسازمان دهنده، که به خوشه بندی مشتریان اختصاص داشته و نمونه های زیادی از کاربرد آن در دنیا تجربه گردیده است، انتخاب و مورد استفاده قرار گرفت.
برای انجام تحقیق، در ابتدا معیارهای مفید در بخش بندی مشتریان مشخص شده و بر اساس آن پرسشنامه ای طراحی گردیده است. پس از جمع آوری پرسشنامه ها و اخذ اطلاعات، با استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی، مشتریان خوشه بندی گردیدند و در نهایت نتایج به دست آمده مورد تبیین و تحلیل قرار گرفته است.
همچنین مقایسه روش شبکه های عصبی برای خوشه بندی با روشهای کلاسیک خوشه بندی مشتریان با استفاده از روش آماری K-means انجام شده است.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید





ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسي عددي تأثير شکل دماغه و نسبت منظري پرتابه بر فرآيند نفوذ پرتابه هاي فولادي در اهداف فولادي در فایل ورد (word) دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسي عددي تأثير شکل دماغه و نسبت منظري پرتابه بر فرآيند نفوذ پرتابه هاي فولادي در اهداف فولادي در فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود مقاله بررسي عددي تأثير شکل دماغه و نسبت منظري پرتابه بر فرآيند نفوذ پرتابه هاي فولادي در اهداف فولادي در فایل ورد (word) ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسي عددي تأثير شکل دماغه و نسبت منظري پرتابه بر فرآيند نفوذ پرتابه هاي فولادي در اهداف فولادي در فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1391
محل انتشار: همایش ملی مهندسی مکانیک
تعداد صفحات: 6
چکیده:
در این تحقیق، نفوذ عمودی پرتابه های غیر صلب سرتخت، سرنیم کروی و سرمخروطی در هدف فلزی، از جنس فولاد Weldox-406E به ضخامت 12 میلی متر به صورت عددی مورد بررسی قرار گرفته و نتایج حاصل با نتایج آزمایش های تجربی مقایسه گردیده است. همچنین، اثر نسبت منظری پرتابه های سرتخت بر فرآیند نفوذ بررسی شده است. در بررسی نسبت منظری بر فرآیند نفوذ از شش نسبت برای پرتابه های سرتخت استفاده شده است. برای شبیه سازی عددی از کد غیر خطی و سریح LS-DYNA استفاده گردیده است. نتایج حاصل نشان می دهند که مد شکست هدف تحت برخورد پرتابه سرتخت، سرمخروطی و سرنیم کروی به ترتیب، پلاکینگ، پتالینگ و ترکیبی از پلاکینگ و پتالینگ است. ه دف تحت برخورد پرتابه سرتخت، کمترین تغییر شکل و تحت برخورد پرتابه سرمخروطی بیشترین تغییر شکل را دارد. پرتابه سرتخت دارای بیشترین تغییر شکل و پرتابه سرمخروطی دارای کمترین تغییر شکل پس از نفوذ می باشد. همچنین با افزایش نسبت منظری، سرعت حد بالستیک کاهش یافته است. نتایج حاصل از شبیه سازی این تحقیق، هم خوانی مناسبی با داده های تجربی موجود دارد.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید





ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود بررسي تغييرات شاخص هاي تنوع ز يستي پرندگان درمنطقه سوم شعبان دزفول در دو فصل بهار و تابستان 1394 در فایل ورد (word) دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود بررسي تغييرات شاخص هاي تنوع ز يستي پرندگان درمنطقه سوم شعبان دزفول در دو فصل بهار و تابستان 1394 در فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود بررسي تغييرات شاخص هاي تنوع ز يستي پرندگان درمنطقه سوم شعبان دزفول در دو فصل بهار و تابستان 1394 در فایل ورد (word) ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن دانلود بررسي تغييرات شاخص هاي تنوع ز يستي پرندگان درمنطقه سوم شعبان دزفول در دو فصل بهار و تابستان 1394 در فایل ورد (word) :


سال انتشار : 1394

نام کنفرانس یا همایش : اولين کنگره علمي پژوهشي توسعه و ترويج علوم کشاورزي، منابع طبيعي و محيط زيست ايران

تعداد صفحات : 10

چکیده مقاله:

فضاهای سبز در شهرها با تنوع زیستی قابل توجهی از پرندگان ی می شوند. به همین دلیل پرندگان شهری در منطقه سوم شعبان در شهر دزدر سه خرد زیستگاه در دو فصل بهار و تابستان 1394 شناسایی شدند. در این منطقه تعداد 1806 پرتده متعلق 26 گونه و 15 خانوار و 5 راسته از پرندگان شناسایی شدند. بیشترین میزان شاخص تنوع گونه ای -ونیر فصل بهار (2/42) مربوط به خرد زیستگاه 3 بود که می تواند نشان دهنده شرایط در محیط باشد. بیشترین غنای گونه ای مارگالف (3/93) در فصل بهار خرد زیستگاه 3 محاسبه شد. نتایج حاصل از آزمون آنوای یک طرفه نشان داد که بین دو فصل مورد بررسی از نظر فراوانی پرندگان و شاخص های تنوع گونه ای شانون-وینر، سیمپسون و شاخص غنای گونه ای مارگالف و منهینیک اختلاف معنی داری وجود دارد. 0/05> P-Value همچنین طی این تحقیق مشخص شد که از نظر تراکم شاخص یکنواختی سون اختلاف معنداری بین دو فصل و تابستان وجود ندارد. 0/05< P-Value


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید





ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 9 فروردين 1396 | <-PostTime-> | نویسنده : ali | بازدید : <-PostHit->

برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله تحقيقات بازاريابي در فایل ورد (word) دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله تحقيقات بازاريابي در فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

بخشی از فهرست مطالب پروژه دانلود مقاله تحقيقات بازاريابي در فایل ورد (word)

مقدمه  :  
تعاریف تحقیقات بازاریابی  :  
مقایسه بازاریابی با تحقیقات بازاریابی :  
تهدید های عمده در تحقیقات بازاریابی  :  
کاربرد تحقیقات بازاریابی :  
نقش تحقیقات و بازاریابی در صادرات :  
دشواری های فراراه اجرای طرحهای بازار یابی در ایران :  
فرایند تحقیقات بازاریابی :  
مرحله اول: تعریف مسئله  
مرحله دوم: تنظیم فرضیه هاست  
مرحله سوم: طراحی تحقیق  
مرحله چهارم : جمع آوری داده ها  
مرحله پنجم: تجزیه وتحلیل یافته ها وارائه نتیجه گیری :  
منابع :  

بخشی از منابع و مراجع پروژه دانلود مقاله تحقيقات بازاريابي در فایل ورد (word)

1-    بابایی ،علی اکبر و همکاران و تحقیقات بازاریابی ؛سنگ پایه برنامه ریزی  و نشریه  تدبیر

2-    روستا احمد ،ونوس داور ، ابراهیمی و مدیریت بازاریابی و تهران و 1380و انتشارات سمت

مقدمه  

امروزه در کشورمان در شرایطی خطیر،حساس وسرنوشت ساز قرار گرفته است.پذیرش یکی از دو گزینه اقتصاد دولتی یا اقتصاد آزاد به موضوع جدی تبدیل شده ولی روند امور جهان و مسائل بین المللی ما را به سمت پذیرش اقتصاد آزاد سوق می دهد

پذیرش این سبک اقتدصاد ضرورت ایجاد سیستم ها ی جدید را به شرکت ها تحمیل می کند ولی باید صادقانه بپذیریم که حاکم بودن اقتصاد دولتی و وجود مدیریت دولتی در بسیاری از بنگاه های اقتصادی سبب شده که شرکت ها را در پیله ای از حمایت قرار داده ولمس فشارهای رقبا واقتصاد آزاد را برای آنها تقریبا نا ممکن کرده است واز آن طرف هم پذیرش ضرورت ایجاد سیستم های اطلاعاتی نظیر سیستم اطلاعات بازاریابی و انجام تحقیقات بازار را برای چنین مدیرانی دشوار می سازد

در فضای اقتصاد آزاد تنها شرکت هایی می توانند در دراز مدت زنده بمانند که از روش های بقا برخوردار باشند.شرکت هایی می توانند نبض محیط را حس کنند ودر رسیدن به اطلاعات محیطی توانمند یاشند که در بدترین شرایط نیز با گزینش های درست،حیات خویش را ادئامه دهد

تحقیقات بازار یابی یکی از نیازهای هر شرکت در چالش های رقابتی است.شاید در گذشته بدلیل کوچکی شرکت ها وشناخت مشتریان محدود شرکت،امکان جمع آوری اطلاعات بازار یابی از مشتریان مستقیما توسط مدیریت وجود داشت.اما گسترش تجارت وتنوع وپراکندگی مشتریان امروز،استفاده از تکنولوژی های نوین در تحقیقات ،بازاریابی را لازم کرده است

تعاریف تحقیقات بازاریابی 

1- تحقیقات بازار یابی عامل ارتباط مصرف کننده، مشتری وجامعه است

2- امکان شناسایی،تعییین فرصت ها ،مسائل و مشکلات بازار یابی را مشکل کرده است

3- تحقیقات بازاریابی یخشی از علم بازاریابی آمریکاست  با این مضمون که تحقیقات بازاریابی وظیفه ای است برای پیوند مشتری، مصرف کننده ومردم جامعه با بازاریابی از جمع آوری اطلاعات

4- آخرین تعریف مربوط به انجمن بازاریابی آمریکاست با این مضمون که تحقیقات بازاریابی وظیفه ای است برای پیوند مشتری،مصرف کننده و مردم جامعه با بازاریابی  از طریق جمع آوری اطلاعات

مقایسه بازاریابی با تحقیقات بازاریابی

برای مقایسه کردن بازار یابی وتحقیقات بازاریابی را تعریف می کنیم

بازار یابی بعنی اداره کردن بازارها برای برقرار کردن روابط ومبادلات جهت  ایجاد ارزش وارضای نیازها وخواسته ها

تعریف دیگر هم عبارت است از تلاش گسترده وهدفمند برای شناسایی وجمع آوری وپردازش،ذخیره سازی و توزیع اطلاعات به منظور کمک رسانی به مدیران در تصمیم گیرهای مرتبط با حل مشکلات واستفاده از فرصت های بازار وبازاریابی

تعریف تحقیقات بازاریابی عبارت است از : فعالیت هایی که ارتباطات لازم را بین مصرف کنندگان ،خریداران،عامه مردم ومدیران بازاریابی از طریق جمع آوری اطلاعات برقرار می کند

این اطلاعات اهداف زیرا دنبال می کند

1- شناخت وتعریف فرصت ها وتهدیدها و منابع وموانع بازار

2-ایجاد،اصلاح وبازاریابی،اقدامات وفعالیت های بازار یابی

3- ردیابی،کنترل ونظارت وپیگیری عملکرد بازار یابی

 بامقایسه این تعاریف نتیجه می گیریم که

بازار یابی مجموعه مربوط به اداره کردن بازار برای انجام مبادله مطلوب است وتحقیقات بازاریابی وسیله ووظیفهای بای بهتد اداره کردن بازار واهداف بازار یابان است. یعنی هر اندازه بازار یابی اصولی تر و مناسب  تر باشد فعالیت های بازار یابی مفید تر و موثر تر صورت می گیرد و مدیریت بازار یابی داخلی وخارجی کارا تر خواهد بود

تحقیقات بازار یابی تکنیکی برای بازارشناسی است که خود یکی از ارکان بازار یابی  نوین به شمار می رود. تحقیقات بازار یابی دریچهای از بازار یابی می گشاید و واقعیت های آن را نشان می دهد به بازار یابی کمک می کند،بازار را شناسایی وبهنیاز ها وخواسته های آن پاسخ د هد به طور کلی تحقیقات بازاریابی جزمهم از بازار رقابتی است که سهولت،سرعت ومطلوبیت مبادلات را افزایش داده و شناخت و آگاهی مدیران را بهبود  می بخشد

تهدید های عمده در تحقیقات بازاریابی 

1-    تهدید اول کم اهیت جلوه دادن این فعالیت و به تناسب عدم عدم رشد سیستم و سازمان لازم بای نهادی شدن آن در یک شرکت است در اقتصاد های دولتی این تهدید،تهدید بسیار جدی برای بنگاه هاست مدیرانی که زیر فشار رقابت  قرار نگرفته اند لزومی در خصوص شناخت بازار نیز حس نکرده وطبیعی است که فعالیت های مرتبط با این امر مهم نیز در شرکت سازمان دهی نشود

2-    جمع آوری حجم وپردازش نشده اطلاعات وایجاد سر در گمی در مدیریت نسبت به انتخاب بهینه است که خوشبختانه این خطر با بکارگیری تکنو لوژی های نوین تا حدی بر طرف شده شبکه های اطلاع رسانی ملی و جهانی در جهان به سرعت در حال گسترش است که مدیران می توانند با استفاده ازاطلاعات نسبتا ساخت یافته این شبکه ها امکان تصمیم گیری درست را برای خود میا سازند امروزه در کشورهای پیشرفته از سیستم های خبره که قابلیت ارتباط با شبکه های جهانی  را دارند می شود

 با این شرایط گفته شده به مدیران کشورمان پیشنهاد می شود

1-    بسته های لازم در شرکت را برای نهادی شدن تحقیقات بازار یابی ایجاد کنند

2-    در نمودار سازمانی شرکت واحد تحقیقات بازار یابی را پیش بینی کنند

3-    کار شناسان لازم را استخدام وسیستم تحقیقات بازاریابی را ایجاد کنند

4-    از همه مهم تر همکاری با شرکت ها وموسساتی که برای این منظور تشکیل شده اند و تخصص لازم را دارد

5-    پیوستن و بهره گیری از شبکه های اطلاع رسانی داخلی وخارجی برای تسهیل در تجارت

کاربرد تحقیقات بازاریابی

 

دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید





ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بهينه سازي فرايند رنگبري روغن به وسيله ي روش سطح پاسخ (RSM) در فایل ورد (word) دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بهينه سازي فرايند رنگبري روغن به وسيله ي روش سطح پاسخ (RSM) در فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود مقاله بهينه سازي فرايند رنگبري روغن به وسيله ي روش سطح پاسخ (RSM) در فایل ورد (word) ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بهينه سازي فرايند رنگبري روغن به وسيله ي روش سطح پاسخ (RSM) در فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: سومین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین در نگهداشت انرژی
تعداد صفحات: 11
چکیده:
رنگبری روغن از لحاظ مصرف انرژی یکی از پرهزینه ترین مراحل تصفیه است. بهینه سازی شرایط رنگبری می تواند باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش آسیب های وارده به روغن شود. در این مطالعه برای بهینه کردن شرایط رنگبری روغن متغیرهای متفاوتی شامل میزان ماده ی جاذب (0/5 تا 3) ، دما (80 تا 110 درجه سانتی گراد) و زمان فرایند (15 تا 45 دقیقه) و میزان کلروفیل ، بتا کاروتن و شاخص روشنایی رنگ (L) به عنوان پاسخ در نظر گرفته شد که در نهایت با استفاده از روش آماری سطح پاسخ (RSM) در نرم افزار Design Expert، بهینه سازی واکنش و تعیین سطوح مطلوب هر متغیر انجام شد. مقایسه ی نتایج پیش بینی شده و واقعی توسط آزمون T-test در سطح 5 بدون تفاوت معنی دار گزارش شد . در مدل های ارائه شده برای حذف هریک از پاسخ ها ، مشاهده شد که به ترتیب میزان ماده ی جاذب ، دما و زمان بیشترین تاثیر را بر رنگبری روغن داشته اند . نتایج به دست آمده در میزان 3 ماده ی جاذب ، دمای 90 درجه ی سانتیگراد وزمان 30/50 دقیقه با نتایج به دست آمده در میزان 3 ، دمای 110 درجه سانتیگراد و زمان 42/46 دقیقه تفاوت معنی داری در سطح احتمال 5 نداشته است.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید





ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسي رابطه شيوه فرزند پروري والدين با وسواس فکري عملي درپسران پيش دانشگاهي استان کهگيلويه و بوير احمد در فایل ورد (word) دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسي رابطه شيوه فرزند پروري والدين با وسواس فکري عملي درپسران پيش دانشگاهي استان کهگيلويه و بوير احمد در فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود مقاله بررسي رابطه شيوه فرزند پروري والدين با وسواس فکري عملي درپسران پيش دانشگاهي استان کهگيلويه و بوير احمد در فایل ورد (word) ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسي رابطه شيوه فرزند پروري والدين با وسواس فکري عملي درپسران پيش دانشگاهي استان کهگيلويه و بوير احمد در فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: اولین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران
تعداد صفحات: 8
چکیده:
اختلال وسواس فکری عملی یک اختلال اضطراب است که در آن ذهن با افکار پیوسته و غیر قابل کنترل پر می شود و فرد مجبوراست کارهای معینی را بارها و بارها تکرار کند که باعث پریشانی و لطمه زدن به کارهای روزمره او می شود .هدف ازپژوهش حاضربررسی رابطه شیوه فرزند پروری والدین با وسواس فکری عملی درپسران پیش دانشگاهی استان کهگیلویه وبویراحمد است. پژوهش حاضر از نوع توصیفی و استفاده از روش همبستگی است. جامعه آماری مورد بررسی کلیه دانش آموزان پسر مشغول به تحصیل طی سال تحصیلی 92-93 استان کهکیلویه و بویراحمد بودند. نمونه آماری شامل 140 نفر دانش آموز از مدارس مرکز استان بود که با روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. ابزارهای مورد استفاده شامل پرسشنامه های شیوه فرزندپروری والدین Baumrind، پرسشنامه وسواس فکری عملی استفاده شد. پس از جمع آوری اطلاعات، برای تجزیه وتحلیل نتایج از آزمون kruskal-wallis به کمک نرم افزار Spss استفاده گردید و P<0/05 معنی دار در نظر گرفته شد. داده های تحقیق باضریب همبستگی پیرسون ورگرسیون چندگانه مورد تجربه و تحلیل قرار گرفت. تجزیه و تحلیل داده ها نشان داد که بین شیوه فرزند پروریقاطعانه و وسواس فکری و عملی رابطه منفی و معنادار و همچنین شیوه فرزند پروری مستند و سهل گیر وسواس فکری و عملی رابطهمثبت و معنا دار وجود دارد. شیوه های فرزندپروری توانایی پیش بینی سطح علایم وسواس فکری عملی پسران رادارند. نتایج حاصل ازاین پژوهش نشان دادکه شیوه های فرزندپروری والدین ازعوامل تاثیرگذاربرسلامت فرزندان است. والدین با شیوه های فرزندپروریمقتدرانه، دارای فرزندانی با علایم وسواس فکری عملی پایین هستند.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید





ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود بررسي همراستايي استراتژيهاي توليد بااستراتژيهاي شرکت درکارخانجات دارويي ايران در فایل ورد (word) دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود بررسي همراستايي استراتژيهاي توليد بااستراتژيهاي شرکت درکارخانجات دارويي ايران در فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود بررسي همراستايي استراتژيهاي توليد بااستراتژيهاي شرکت درکارخانجات دارويي ايران در فایل ورد (word) ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن دانلود بررسي همراستايي استراتژيهاي توليد بااستراتژيهاي شرکت درکارخانجات دارويي ايران در فایل ورد (word) :


سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : دومين کنفرانس بين المللي مديريت و علوم انساني

تعداد صفحات : 8

چکیده مقاله:

هدف کلی تعقیق حاضر بررسی میزان همراستایی استراتژی های تولید با استراتژی های شرکت درکارخانجات دارویی ایران می باشد.در تحقیق حاضر برای اندازه گیری متغیر مستقل (استراتژی های کسب و کار شرکت های دارویی ایران) مطابق طبقه بندی مایلز و اسنو (سازمان هایی با استراتژی تدافعی، سازمان هایی با استراتژی تحلیلی و سازمان هایی با استراتژی پیش نگر) ارزیابی گردیده است. و برای اندازه گیری متغیر وابسته(استراتژی های تولید شرکت های دارویی ایران)از پروفایل ایده آل شایستگی ها ترسیم گردیده است. فرضیه های تحقیق شامل یک فرضیه اهم و سه فرضیه فرعی می باشد. جهت تحلیل استنباطی داده های جمع آوری شد. با استفاده از فاصله اقلیدسی، ضریب همبستگی پیرسون میزان همراستایی پروفایل های شایستگی و استراتژی ها مورد بررسی قرار گرفت .. نتایج حاصل از تجزیه تحلیل داده های جمع آوری شده از طریق پرسشنامه در سطح معنی داری 0/04 ‏بیانگر وجود همراستایی میان استراتژی های کسب و کار با استراتژی های تولید در شرکت های دارویی ایران می باشد که این مهم ضرورت توجه مدیران ارشد به تدوین و اعتقاد به اجرای استراتژی های کسب و کار و تولید با ایجاد همسویی استراتژیک را، بیان می دارد


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید





ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود بررسي رابطه بين مالکيت نهادي و ريسک نقدينگي در شرکتهاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در فایل ورد (word) دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود بررسي رابطه بين مالکيت نهادي و ريسک نقدينگي در شرکتهاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود بررسي رابطه بين مالکيت نهادي و ريسک نقدينگي در شرکتهاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در فایل ورد (word) ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن دانلود بررسي رابطه بين مالکيت نهادي و ريسک نقدينگي در شرکتهاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در فایل ورد (word) :


سال انتشار : 1394

نام کنفرانس یا همایش : اولين کنفرانس ملي تصميم گيري در علوم مهندسي و مديريت

تعداد صفحات : 14

چکیده مقاله:

این پژوهش در پی آن است که به این پرسش پاسخ دهد که آیا رابطه معناداری بین مالکیت نهادی و ریسک نقدینگی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران وجود دارد یا خیر؟ به این منظور 103 شرکت فعال در این حوزه در بازه زمانی سال های 1389 تا1393 مورد مطالعه قرار گرفتند. متغیرهای مستقل این پژوهش عبارتند از مالکیت نهادی، مالکیت صندوق های سرمایه گذاری تأمین، مالکیتصندوق های مشترک سرمایه گذاری، مالکیت بانک ها و مالکیت فردی و متغیر وابسته در این پژوهش ریسک نقدینگی می باشد. به منظوربررسی رابطه ی بین متغیرها از نرم افزارEviewsاستفاده شده است. نتایج حاصل از این پژوهش بیانگر این موضوع است که مالکیت نهادی و مالکیت بانک ها در مقایسه با مالکیت فردی اثر متفاوت و معناداری بر ریسک نقدینگی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران دارد و مالکیت صندوق های سرمایه گذاری تأمین و مالکیت صندوق های مشترک سرمایه گذاری در مقایسه با مالکیت فردی اثر متفاوت و معناداری بر ریسک نقدینگی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران ندارد .


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید





ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,